8 Ekim 2012 Pazartesi

Clinique High Impact Mascara Set

Bazı iyi marka mascaraların bile gözümde kaşıntı,yanma yapması nedeniyle yeni bir mascara bulmak için alışveriş merkezine gitmiştim.Boyner'de bu seti görünce hemen denemeliyim dedim.Set güzel hem de parfümsüz,özellikle göz kremini çok beğendim.Fakat mascara tercihini belki aynı markanın başka bir ürününden yana kullanmalıymışım.Kirpikleri daha dolgun gösteriyor ama uzun değil:((Dolgun kirpiklere kavuşmak isteyenlere öneririm.Makyaj cantası çok şeker,şeffaf olması ile çok pratik.Morhipo'dan da edinebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bu setin içindeki mascrayı kullanmaktan keyif alıyorum, evet kirpikleri fazla uzatmıyor ama kirpiklere verdiği dolgunluk çok hoşuma gidiyor!!! :)
    http://makyajmanya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aylin, Kesinlikle katılıyorum yorumuna.Yalnız ben set içindeki kalemden memnun kalmadım.Açmakta çok zorlanıyorum ve devamlı kırılıyor :(

      Sil