22 Ağustos 2012 Çarşamba

Kır düğünümüz

Haziran ayı olarak planladığımız düğünümüz için Aralık-Ocak gibi düğün mekanı araştırmaya başladık.Saklıdeniz ve Le parc de marriage arasında kısa bir kararsızlık yaşadıktan sonra ,merkezi olması nedeniyle Le parc de marriage'a karar verdik.Düğünde hemen hemen her şey istediğimiz gibiydi.Organizasyon yetkilileri isteklerimize kayıtsız kalmadılar.Tek eleştirebileceğim ve çok önemli bir nokta fotoğrafların hayal ettiğim profesyonellikte olmaması.Fotoğrafları gördükten sonra tekrar gelinlik giyip fotoğraf çektirmeyi düşünmüş olsamda,sevgili eşimin isteksizliği nedeniyle vazgeçtim:((Artık o kadar da kusur olur diye düşünüyorum:))

                                           
                                     

                                           






Gelinliğim Privenuptia'nın Azra modeli.Vitrinde gördüğümde pek hoşuma gitmemişti ama giydikten sonra budur dedim:))
Gelinlik konusunda fikir edinmek için Evlilik Fuarı'na uğramanızı öneririm.Aynı anda birden fazla markayı inceleme şansı bulabiliyorsunuz.

Ayakkabı konusunda epey zorlandım.Ben almakta biraz erken davrandığımdan olacak çok seçenek yoktu.Topuklu ayakkabının yanında beyaz converse kurtarıcım oldu.Mutlaka 2.rahat bir ayakkabı edinin derim.
Düğünümüzde nikahımız da kıyıldı.Nikah şekeri yerine sevgili ablam çılgın pastacı düğün kurabiyeleri hazırladı.Davetliler için çok hoş bir sürpriz oldu.Kurabiyeler için tık tıkcilginpastalar

Kuaför konusunda Mali Hair Design'de yaşadığım problem sonrası Dora Kuaförden yardım aldık.Makyaj ve saç istediğim gibiydi,tam kır düğününe uygun.Benim gibi genelde düz fönle yetinen biriyseniz,evlilik planlarıyla beraber hemen arayışa geçmelisiniz.Deneyim bazen her şeydir:)

4 yorum:

  1. mutluluklar! umarım bir ömür mutlu olursunuz ^^
    fotoğrafları beğenmemiş olabilirsin ama o günün güzel anıları kaldıktan sonra o kadarcık kusuru kafaya takmana gerek yok bence :)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler What's Next,
      dediğin gibi yapmaya çalışıyorum ben de:))
      bloguna gelmez miyim hiç?blogunda görüşmek üzere...
      sevgiler:)

      Sil
  2. mutluluklar dilerim.. Bloğunu çok beğendim bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecekiyafeti.com
      güzel yorumun için teşekkürler.memnuniyetle bloguna gelirim.
      sevgiler:)

      Sil